IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 High Ranks WindClan - Aanmelden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nightpaw
Administrator
Nightpaw


Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

High Ranks WindClan - Aanmelden Empty
BerichtOnderwerp: High Ranks WindClan - Aanmelden   High Ranks WindClan - Aanmelden Icon_minitimema mei 11, 2015 8:04 pm

Hey Gast!

We zoeken nog High Ranks voor #WindClan. Er is nog geen deadline.

Dit zijn de rangen die openstaan:

*Leader
*Deputy
*Med. Cat
*Eventueel Med. Cat Apprentice.

Wat moet je erin zetten?
*Een uitgebreide karakterkaart
*Een voorbeeldpostje
*Wat info over jezelf
*Motivatie

De keuze wordt uitgebreid overlegt met het hele team.

Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futurecats.actieforum.com
Nightfur

Nightfur


Real Name : Julya
Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 13-08-15

Character
Gender: She-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Wind

High Ranks WindClan - Aanmelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: High Ranks WindClan - Aanmelden   High Ranks WindClan - Aanmelden Icon_minitimevr aug 14, 2015 8:46 pm

Nightstar
General
Name: Nightstar?
Former names: Nightkit, Nightpaw, Nightfur?
Future names: -
Age: 16 moons
Gender: She-cat

Clan
Clan: Windclan
Rank: Leader?
Former ranks: Kitten, Apprentice, Warrior, Deputy?
Future ranks: Elder? Starclan?

Inside
Good habits: Vriendelijk - luisterend - Reëel - Redelijk
Bad habits: Gesloten - wantrouwend - geen hulp willen accepteren
Personality: Nightstar heeft een wat wisselend karakter. Aan de ene kant is de poes vriendelijk. Ze is erg sociaal en zeker niet verlegen - tot de gesprekken persoonlijk worden. Dan slaat ze dicht, bijna bang om iemand te dichtbij te laten komen. Echter laat ze dit niet snel zien. Meestal als het gesprek richting haar gaat, veranderd ze snel het onderwerp. Verder kan ze goed luisteren en geeft goed advies als je ergens mee zit.

Outside
Build: Nightstar is slank gebouwd. Ze is wat aan de magere kant, maar dit lijkt zo omdat ze gewoon gebouwd is op snelheid, en weinig spieren heeft.
Fur: Nightstar heeft haar naam te danken aan haar vacht. Haar vacht is zwart, maar ze heeft op haar neus, aan de punt van haar staart, poten en bovenop haar rug witte stippen, die lijken op sterren.
Eyes: Bruin.

Power
Power: Elemental
Kind: Wind

Voorbeeldpost Leader:

About me
Name: Julya
Age: 17 (16 juli)
RPG: Euhm, pfoe, toch wel een aantal jaar. Minstens 4 jaar nu. Ik ben begonnen op DreamHorses, daar wel bekend met het account Sunset. Ik heb ook op Warriorcats gezeten, Kanto experience, en meer. Wie weet kent iemand me vast wel.
Motivation: Het lijkt me heel leuk om een hoge rang te bespelen. Ik had het idee voor Nightfur zo wie zo in mijn hoofd, maar dit lijkt me heel leuk. Ik vind de krachten heel leuk, het geeft een goede draai aan de rpg om het origineel te houden! Daarom heb ik me ook eigenlijk aangemeld. Ik hoop dat ik mijn karakter goed kan neer zetten en er zelf ook beter word in rpg'en.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokedust

Smokedust


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 16-08-15

High Ranks WindClan - Aanmelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: High Ranks WindClan - Aanmelden   High Ranks WindClan - Aanmelden Icon_minitimezo aug 16, 2015 4:11 pm

SMOKEDUST

General

Name:
Former Names: Smokekit, Smokepaw
Future Names: Smokestar
Age: 18 Moons
Gender: Tomcat

Clan


Clan: Windclan
Rank: Deputy?
Former Ranks: Kitten, Apprentice, Warrior
Future Ranks: Leader

Inside

Good Habbits: Vriendelijk-Rustgevend-Duidelijk-Gevoelig-Probleemoplossend
Bad Habbits: (te) Streng-(te) Gevoelig-Lui
Likes: Vriendschappen-Eerlijkheid-Realiteit-Starclan
Dislikes: Vijanden-Problemen-Onruststokers
Personality: Smokedust is een dappere kater. Hij is over het algemeen erg rechtvaardig, enkel ook hij kan uit zijn slof schieten. Zijn gevoeligheid kan beide kanten opwerken, aan de ene kant wordt hij daardoor vriendelijker, en vraagt hij niet te veel van zijn clanleden. Aan de andere kant kan hij ook overgevoelig reageren, waardoor een ruzie enkel aangewakkerd wordt. Toch is hij bovenal een rustgevende en vriendelijke kater, die wel tegen wat tegenslagen kan.

Outside

Build: Hij is slank gebouwd, met een duidelijk spiermassa. Ondanks zijn kleine bouw in vergelijking tot andere clans, is hij erg sterk. Hij kent zijn pluspunten en weet daarmee menig andere en misschien zelfs grotere katten te verslaan. Voor een Windclankat is hij nog best wel stevig gebouwd.
Fur: Is prachtig en zijdezacht, het heeft een beetje een blauwgrijze kleur, dat prachtig afsteekt tegen zijn ogen.
Eyes: Een fel blauw.

Power

Power: Elemental
Kind: Vuur

Voorbeeldpost

Zijn gespierde maar slanke poten, droegen hem langzaam richting de Leaders Den. Zijn donkere gestalte, wierp een schaduw op de licht begroeide grond. Kittens speelden in het kamp, en leken zich niet bewust te zijn van de mogelijke gevaren die buiten het kamp vooral hun werk deden. Zijn heldere en prachtig sprekende blauwe ogen keken om zich heen. Wetende dat hij op zijn hoede diende te zijn, wanneer een Warrior ineens terug kwam, en zijn hulp nodig had. Er waren niet zo veel patrouilles geweest, en dat baarde hem zorgen. Ze mochten ten alle tijden niet verslappen met het beschermen van hun grenzen, en had besloten zijn Leider in te lichten. Hij was van plan de patrouilles wat aan te scherpen. Sinds al die manen dat Starclan niet meer met ze sprak, was het misschien toch beter extra voorzichtig te zijn.

About me


Name: Butterfly
Age: 17
RPG: Ongeveer 5 jaar?
Motivation: Het lijkt mij fantastisch om deze prachtige kater, een kans te geven om een hogere rang te spelen. Daarbij is deze RPG origineel en anders maar tegelijk doet het denken aan de boeken reeks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





High Ranks WindClan - Aanmelden Empty
BerichtOnderwerp: Re: High Ranks WindClan - Aanmelden   High Ranks WindClan - Aanmelden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
High Ranks WindClan - Aanmelden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» High Ranks ThunderClan - Aanmelden
» High Ranks RiverClan - Aanmelden
» High Ranks ShadowClan - Aanmelden
» ▷High Ranks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: Important :: Annoucement Board-
Ga naar: