IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

The basics of the Medicine Cat stuff (Spiritpaw)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silvercrystal
Medicine Cat

Real Name : Eva
Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: lucht

BerichtOnderwerp: The basics of the Medicine Cat stuff (Spiritpaw)   do jul 23, 2015 8:49 pm

(Eerst Spiritpaw, ik zeg wel wanneer hij open gaat Wink)

Langzaam stapte Silvercrystal het kamp binnen. Ze keek achterom naar Spiritpaw, de jonge kat die ze had meegenomen naar het kamp. Ze hadden onderweg gelukkig geen warriors gezien. Waarschijnlijk waren ze tussen de patrouilles door het territorium overgestoken naar het kamp. Alle warriors keken haar raar aan, net zoals alle andere katten. Alleen Swanstar zag ze nergens. Daar was ze eigenlijk wel blij mee. Ze keek rond maar negeerde de katten die haar aankeken. "Kom, voordat ze je aanvallen," sprak ze terwijl ze Spiritpaw voorging naar haar den. Het mos wat ze normaal gebruikte voor de gewonden hing ze voor de ingang, zodat het enige licht wat ze hadden vanuit het dak kwam, want het dak was niet volledig dicht en de zon scheen er fel doorheen waardoor ze genoeg licht hadden. Kalm ging de medicine cat zitten. Het hol voelde zo vertrouwd. "Ik ga het ze wel uitleggen, maar het is het beste als ze niet horen wat ik je leer," miauwde de poes zacht en ze keek Spiritpaw aan. Ze stond op en keek tussen de plakken mos door naar het kamp. Gelukkig kwam niemand op hen af. Voor de zekerheid trok ze het mos zo dat er geen licht doorheen scheen, waardoor het enige licht van het dak kwam. Ze liep op haar stapels kruiden af. Ze waren aardig groot. "Oké, ik weet niet wat je mentor je al heeft geleerd, maar volgens mij weet je dit wel," sprak ze rustig. "Wil je me laten zien welke kruiden dit allemaal zijn?" vervolgde ze. "We beginnen met deze." Met haar staart wees de zilveren poes naar de klitwortel. Zodra Spiritpaw had geantwoord ging ze verder naar het duizendblad, en zo wees ze alle kruiden aan terwijl Spiritpaw de namen van het kruid noemde.

Medicine Cat Apprentice

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 24-05-15

Character
Beschrijving Kracht: Het kunnen gebruiken van water op een positieve manier. Door bijvoorbeeld een kat die in het water is gevallen te laten drijven. Daarbij kan ze het ook op licht verdedigende manier gebruiken, door een straal water op iemand af te sturen.

BerichtOnderwerp: Re: The basics of the Medicine Cat stuff (Spiritpaw)   di aug 11, 2015 5:52 pm

Snel snelde Spiritpaw achter de medicine cat aan. Haar passen werden groter en daarmee schoot ze vooruit. Toch zou ze nooit sneller als een Windclan kat worden. Geen warriors waren ze tegen gekomen, waardoor ze met z'n tweetjes door het territorium liepen. Het kamp kwam al in zicht en uiteindelijk stapte ze die samen binnen. Spiritpaw hield haar blik op de Medicine Cat gericht zodat niemand haar aan zou blijven staren. "Kom, voordat ze je aanvallen," begon de kattin, waarna Spiritpaw knikte en dicht in haar buurt bleef. Het was de den, waar de gewonden verzorgd zouden worden. Het was beste en goed verlichtte den. Enkel was het wel wat anders dan in Riverclan. "Ik ga het ze wel uitleggen, maar het is het beste als ze niet horen wat ik je leer," Begon de andere zilverkleurige kattin langzaam en zacht. Spiritpaw snapte het en sloot heel even haar ogen. Dit was vertrouwd, een den met kruiden en andere soorten medicijnen. Ze liepen op de stapels kruiden af. "Oké, ik weet niet wat je mentor je al heeft geleerd, maar volgens mij weet je dit wel," sprak ze uit. De apprentice keek naar de bekende kruiden en knikte. "Wil je me laten zien welke kruiden dit allemaal zijn?" werd er vervolgd. "We beginnen met deze." De staart van de zilveren kattin ging naar de klitwortel. Langzaam noemde de jonge kattin het op. Ze kende de meeste kruiden wel, zoals duizendblad en Goudsbloem om er maar een paar op te noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Silvercrystal
Medicine Cat

Real Name : Eva
Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Beschrijving Kracht: lucht

BerichtOnderwerp: Re: The basics of the Medicine Cat stuff (Spiritpaw)   wo aug 12, 2015 11:03 am

Oké, Spiritpaw had dus al wat geleerd. Dat was goed. Hoe eerder Spiritpaw genoeg wist, hoe eerder ze weg kon en hoe kleiner de kans werd dat ze werden aangevallen. Maar de clan ging dit sowieso niet leuk vinden, dat wist de zilverkleurige poes zeker. "Oké, nu wil ik je een hele makkelijke vraag stellen: Wat doe je als iemand per ongeluk doodsbessen heeft gegeten?" vroeg de poes. Dit was één van de belangrijkste dingen doordat doodsbessen best vaak voorkwamen in clanterritorium en het was gemeen om iemand ermee te doden. Ze wist niet of ze voorkwamen in RiverClanterritory, maar het was altijd handig om te weten hoe je iemand moet helpen.

BerichtOnderwerp: Re: The basics of the Medicine Cat stuff (Spiritpaw)   

Terug naar boven Ga naar beneden

The basics of the Medicine Cat stuff (Spiritpaw)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: ThunderClan :: Camp-
Ga naar: