IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Learning through lessons. (Silvercrystal)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Spiritpaw
Medicine Cat Apprentice

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 24-05-15

Character
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Het kunnen gebruiken van water op een positieve manier. Door bijvoorbeeld een kat die in het water is gevallen te laten drijven. Daarbij kan ze het ook op licht verdedigende manier gebruiken, door een straal water op iemand af te sturen.

BerichtOnderwerp: Learning through lessons. (Silvercrystal)   vr jun 26, 2015 5:01 pm

Spiritpaw liep met onhandige passen over de stenen die rondom de Fourrocks lagen. Het was een aparte omgeving, in haar territorium hadden ze namelijk vooral riet en water. De muisjes en vissen die ze als prooi hadden, waren misschien een apart ratsoen voor de andere clans, maar zij vond het prima. Ze had dan ook vergeleken met de andere Apprentices minder voedsel nodig. Ze kon niet jagen en had minimale kennis over de kruiden. Misschien moest ze snel eens zorgen dat er een Medicine Cat haar les zou geven. Ze wist niet wat voor oplossing de Leader kon bedenken, want nu had ze niemand om haar te leren hoe ze een goede Medicine Cat moest worden en zijn. Haar best wijze gele ogen keken om zich heen. De geur van verschillende clans prikte in haar neus, waardoor ze heel even haar snorharen liet trillen. Waren hier andere katten aanwezig? Ze keek om zich heen, en probeerde te onthouden in welke richting haar kamp zou zijn. Riverclan, de geur van water, vis en muizen. Van de andere katten, hing in haar vacht, dus die geur zou ze terug kunnen volgen. Toch was ze niet echt bang om te verdwalen. Des te meer was ze bang om een vijandige kat tegen te komen. Heel even bleef ze staan, totdat ze een kattin zag, waarvan ze dacht dat het Thunderclans Medicine Cat was. Met grote gele ogen, bleef de Apprentice even aarzelend staan. Voordat ze probeerde te herinneren welke naam de kattin droeg.

Ze had wel een wat over de andere Medicine Cats gehoord, enkel de namen waren haar bijgebleven, en het uiterlijk. Hier waren haar lotgenoten vast ook wel eens aanwezig, enkel wist ze bijna wel zeker dat niemand van haar ceremonie wist. Ze was degene die later de zorg voor haar clan zou krijgen. Een zware zorg, maar eentje die ze maar al te graag op haar nam. Haar ziel en geest waren veelte vredelievend om een Warrior te worden. Ze hield er van om voor andere te zorgen, en hun een luisterend oor te bieden. Daarbij was ze voor haar leeftijd al best wel wijs. Langzaam schoot er een herinnering door haar prachtige sierlijke kopje heen, waardoor ze die tevreden ophief. "Silvercrystal?" Vroeg ze met haar jonge stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Silvercrystal
Medicine Cat

Real Name : Eva
Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Beschrijving Kracht: lucht

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   za jun 27, 2015 9:18 am

Haar favoriete plek na de medicine cats den. Fourrocks. Hier kon ze veilig andere clankatten ontmoeten. Ze stapte richting de rots die het uiteinde van ThuderClanterritorium was. Ze snoof de lucht op. Rotsen, beetje prooi en... kat? Ze snoof opnieuw. Deze kat rook naar planten en rivier. Dit moest een RiverClankat zijn, geen warrior, alleen medicine cats roken zo. Ze stapte verder de plek op en zag een jonge poes zitten. 'Silvercrystal?' vroeg de poes. Toen herkende Silver haar: het was Spiritpaw, Medicine cat apprentice van de RiverClan. 'Hallo, Spiritpaw. Wat brengt jou hier?' Ze glimlachte naar de apprentice. Zij zou later niet meevechten, maar verzorgen. Een keus die ze zelf ook had gemaakt.

Laatst aangepast door Silvercrystal op do jul 23, 2015 11:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Spiritpaw
Medicine Cat Apprentice

Character
Beschrijving Kracht: Het kunnen gebruiken van water op een positieve manier. Door bijvoorbeeld een kat die in het water is gevallen te laten drijven. Daarbij kan ze het ook op licht verdedigende manier gebruiken, door een straal water op iemand af te sturen.

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   zo jun 28, 2015 8:27 pm

Tot Spiritpaw verbazing leek de zilveren kattin haar ook te herkennen. Ze wist niet dat nieuwtjes zo snel gingen. Het was niet eens zo lang geleden dat ze haar ceremonie had gehad. Haar gele ogen straalden van plezier zodra de kattin haar glimlachend aan keek. 'Hallo, Spiritpaw. Wat brengt jou hier?' Vroeg de lichtgekleurde kattin onmiddellijk. Spiritpaw spitste haar oortjes even voordat ze op zachte toon zei. 'Rondkijken,' haar ogen stonden gespannen en onzeker. Ze wist wel dat ze ooit een wijze goede Medicine Cat zou zijn, en keek dan ook enorm op tegen Silvercrystal. Had Silvercrystal ook een goede mentor gehad. Eentje, die veel wist over de kruiden en medicijnen die ze gebruikten. Eentje die wist welke verhalen er over Starclan werden verteld? 'Ik weet niet wat ik moet Silvercrystal..' Murmelde de jonge kattin zachtjes, haar ogen stonden serieus. 'Ik weet niet waar mijn mentor is, en iedereen weet dat een clan niet zonder de kennis kan.' Haar gele ogen keken afwezig voor zich uit. Ze hoopte maar dat haar Leader snel een oplossing zou vinden. Voordat de clan in gevecht zou raken. Toch wist ze ook wel dat Silvercrystal deze informatie niet tegen hun zou gebruiken. Dat vermoeden had ze in ieder geval niet. Medicine Cats hoorde iedereen te helpen. Kittens te beschermen. Ze hoorden niet andere Clans te verraden en oorlog te voeren. Dat had ook geen zin, Medicine Cats bleven neutraal. Spiritpaw wist dat haar een moeilijke taak te wachten stond, maar bang was ze niet.
Profiel bekijken
Silvercrystal
Medicine Cat

Character

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   ma jun 29, 2015 6:09 pm

Toen Spiritpaw vertelde dat haar mentor weg was keek ze sip. Ze had een aardig goede band met hem/haar gehad. 'Dat meen je niet, dat is onmogelijk! Hoe...' Ze stopte met praten en keek naar Riverterritorium. 'Ik zou je wel willen helpen, maar ik denk dat Swanstar mij verbied om een andere Clan te helpen, anders had ik je training een klein beetje verder geholpen, om ervoor te zorgen dat je clan niet zonder Medicine Cat zit. Ik zal wel tegen Swanstar zeggen dat we jullie niet mogen aanvallen voordat jullie weer een goeie, voltrainde medicine cat hebben. Ik weet zeker dat je een goeie Medicine Cat word, maar nu al? Ik denk niet dat een apprentice zomaar de taak op zich kan nemen zonder de kennis...' Ze dacht even na. Hoe ver is jullie kamp hiervandaan? Misschien, als het niet te ver is, kan ik je helpen als je me ophaalt... Ik kan denk ik Swan dan wel overhalen....' Ze glimlachte bij het idee dat ze heel misschien het RiverClankamp zou zien. 'Maar als het niet mag.... Dan hebben we een groot probleem. Vooral jij... Iedere clan heeft een Medicine Cat nodig...' Ze schudde haar zilverkleurige kop even. 'Sorry als ik teveel praat....'

Medicine Cat Apprentice

Character

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   za jul 18, 2015 11:47 am

'Dat meen je niet, dat is onmogelijk! Hoe...' Begon de medicine cat snel, waarna ze even stopte met praten en een blik naar Riverclan Territorium gaf. 'Ik zou je wel willen helpen, maar ik denk dat Swanstar mij verbied om een andere Clan te helpen, anders had ik je training een klein beetje verder geholpen, om ervoor te zorgen dat je clan niet zonder Medicine Cat zit. Ik zal wel tegen Swanstar zeggen dat we jullie niet mogen aanvallen voordat jullie weer een goeie, voltrainde medicine cat hebben. Ik weet zeker dat je een goeie Medicine Cat word, maar nu al? Ik denk niet dat een apprentice zomaar de taak op zich kan nemen zonder de kennis...' Zei Silvercrystal nadenkend. Spiritpaw sloot haar ogen eventjes, terwijl ze langzaam knikte. 'Ik ben ook nog niet zo lang Medicine Cat Apprentice, ik weet enkel de basis..' Fluisterde ze. 'Hoe ver is jullie kamp hiervandaan? Misschien, als het niet te ver is, kan ik je helpen als je me ophaalt... Ik kan denk ik Swan dan wel overhalen....' Heel even dacht de Apprentice na. 'Niet super ver, maar ver genoeg,' Mompelde ze als antwoord. 'Maar als het niet mag.... Dan hebben we een groot probleem. Vooral jij... Iedere clan heeft een Medicine Cat nodig...' Ze schudde haar zilverkleurige kop even. 'Sorry als ik teveel praat....' Spiritpaw lachtte eventjes zachtjes. 'Geeft niet Silvercrystal, weet je trouwens nog iets over de Medicine Cats Meetings?' Vervolgde ze langzaam, normaal gesproken zou de Medicine Cat het weten, en doorgeven aan zijn of haar leerling, enkel dat ging nu een beetje lastig.
Profiel bekijken
Silvercrystal
Medicine Cat

Character

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   di jul 21, 2015 8:11 pm

"Geeft niet Silvercrystal, weet je trouwens nog iets over de Medicine Cats Meetings?" zei Spiritpaw. "Ik weet niet of die er voorlopig komen... De leider van ShadowClan en die van WindClan zijn naar mij toegekomen. Wij zijn de enige Medicine Cat en Medicine Cat Apprentice," antwoordde Silvercrystal. "Dit wordt nog eens de ondergang van de clans," zuchtte ze zacht. Niet ook nog RiverClan! Ik kan niet voor alle clans zorgen! dacht ze. Dit kon ze zelf ook niet. Al was ze inmiddels al een aantal moons Medicine Cat, ze moest ook nog de leider overhalen, continu van het ene naar het andere territorium reizen. Ze kon het niet. "Ik ben nieuwsgierig hoe het met ShadowClan gaat. Spiritpaw, wil jij zo meteen met mij mee naar ShadowClan? Ik mag van hun leader erin." Ze glimlachte. Ze was er eerder geweest, vlak voor de verdwijning van RiverClans medicine cat. RiverClan en ShadowClan hadden een gevecht, en zij moest de stinkende katten verzorgen. Ze stonken naar moeras.

Medicine Cat Apprentice

Character

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   di jul 21, 2015 8:27 pm

"Ik weet niet of die er voorlopig komen...De leider van Shadowclan en die van Windclan zijn naar mij toe gekomen. Wij zijn de enige Medicine Cat en Medicine Cat Apprentice, antwoorde haar nieuwe vriendin."Dit wordt nog eens de ondergang van de clans," zuchtte Silvercrystal zacht. Spiritpaw knikte beteutert. "Als jij mij de basis kan leren kan ik ook meehelpen en naar Windclan of Shadowclan gaan voor de lichtere verwondingen," opperde de jonge kattin."Ik ben nieuwsgierig hoe het met Shadowclan gaat. Spiritpaw, wil je zo meteen met mij mee naar Shadowclan? Ik mag van hun leader erin." Spiritpaw knikte meteen."Natuurlijk! Wij hebben verantwoordelijkheid en misschien kan ik nog wat leren." Ze keek opgewekt maar serieus. Ze wist hoe moeilijk het was en hoeveel gevaar er was. Hopelijk kregen ze snel meerdere Medicine Cats."Zou het een idee zijn om altijd met halve maan hier bij elkaar te komen. Daar hebben we makkelijk toestemming voor. Medicine Cats horen bijeenkomsten te hebben." Zei ze zachtjes en wijs.
Profiel bekijken
Silvercrystal
Medicine Cat

Character

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   do jul 23, 2015 7:21 pm

Het verbaaste Silvercrystal hoe wijs de jonge poes tegenover haar sprak. "Is goed," zei ze. "Maar alleen de leader van de ShadowClan weet van de afspraak. Ach ja, boeit niet," glimlachte ze. "vEn ik wil je wel de basis leren, maar mijn den ligt aan de achterkant van het kamp zodat ik en de gewonden veilig blijven... Nou ja, je kan toch wel een keer ons kamp binnen? Ik bedoel, je bent punt een een apprentice, en twee je bent een medicine cat apprentice. Je doet niks," vervolgde ze. "Waar wil je eerst heen? Mijn kamp of ShadowClan?" vroeg ze aan de jonge poes.

Medicine Cat Apprentice

Character

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   do jul 23, 2015 7:41 pm

"Is goed," antwoorde de Medicine Cat meteen. Spiritpaw glimlachte naar Silvercrystal."Maar alleen als de leader van Shadowclan weet van de afspraak. Ach ja, boeit niet." Vervolgde de lichtkleurige kat. Spiritpaw hield haar kopje vragend schuin."En ik wil je wel de basis leren, maar mijn den ligt aan de achterkant van het kamp zodat ik en de gewonden veilig blijven... Nou ja je kan toch wel een keer ons kamp binnen? Ik bedoel, je bent punt een een apprentice, en twee je bent een medicine cat apprentice. Je doet niks," ging Silvercrystal verder."Waar wil je eerst heen? Mijn kamp of Shadowclan?" De apprentice dacht even na."Jullie kamp eerst is denk ik beter. Ze zullen toch mijn geur bij jou kunnen ruiken." Besloot ze uiteindelijk met een klein glimlachje.
Profiel bekijken
Silvercrystal
Medicine Cat

Character

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   do jul 23, 2015 8:38 pm

"Jullie kamp eerst is denk ik beter. Ze zullen toch mijn geur bij jou kunnen ruiken." Silvercrystal knikte langzaam. Ze trippelde naar de steen aan de kant van haar territory. "Vanaf hier moeten we zoveel mogelijk warriors vermijden. Ik heb geen zin in ruzie," sprak ze terwijl ze zich omdraaide. Ze glimlachte. "Kom je?" vroeg ze terwijl ze op de steen sprong. Opnieuw draaide ze haar gespierde lichaam om en keek ze even in de gele ogen van de apprentice, waarna ze zich richting het territory richtte en van de steen afsprong, waardoor ze in ThunderClan territorium was.

het topic: http://futurecats.actieforum.com/t60-the-basics-of-the-medicine-cat-stuff-spiritpaw#426

BerichtOnderwerp: Re: Learning through lessons. (Silvercrystal)   

Learning through lessons. (Silvercrystal)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: Others :: Fourrocks-
Ga naar: