IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Silvercrystal

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silvercrystal
Medicine Cat

Real Name : Eva
Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: lucht

BerichtOnderwerp: Silvercrystal   vr jun 26, 2015 3:47 pm

Silvercrystal

Algemene informatie
Naam: Silvercrystal
Rang: med. cat
Clan: TC
Geslacht: poes
Leeftijd: 26 manen
Innerlijk
Persoonlijkheid: aardig, vriendelijk, behulpzaam en al die andere dingen die een med. cat moet zijn XD
Vindt leuk: genezen
Vindt niet leuk: doden
Angsten: gemene katten, haar ouders
Eigenschappen: veel
Uiterlijk
Lichaamsbouw: Ze is slank, maar gespierd genoeg om te laten zien dat ze warrior was voordat ze het niet meer aankon om te vechte en med. cat werd
Vacht: kort en zilver
Ogen: groengeel
Pootkussens en neus: roze/grijs
Accessoires:
Littekens: eeentje die loopt vanaf haar nek over haar rug tot aan de onderkant van haar linkerachterpoot
Kracht
Kracht soort: elemental
Kracht beschrijving: ze kan de wind harder en zachter laten blazen, maar ze gebrikt het bijna nooit
Nadelen: WindClan lijft staan bij de hardste storm die ze maakt, en als ze het doet is het in nadeel van iedere clan behave WC
Voordelen: niemand kan er tegen behalve WC

vaardigheden
vechten: *
genezen: *****
dapper: ***
zelfverdediging: ****
scherpte tanden: ***
scherpte nagels: ****

gedachten:
naam/wat ze vind/gedachte
*=haat *=niet aardig *=weet het niet *=aardig *=vriend *=verliefd *=respect * beste vriend
Leopardheart/*/*/Mam, ik ben wat je niet gewild hebt. Dus dan verstoot je me?
Stormfeather/*/*/ eerst deed je zo aardig. Mam heeft je wat aangedaan. dat weet ik zeker
Swanstar/*/Soms vraag ik me af waarom jij deputy bent geworden. Soms ben je te aardig en anders te streng. Medicine Cats helpen de andere clans ook, wist je dat?
Spritpaw/*/Ik kan het gewoon niet geloven. Als je mijn apprentice was geweest hadden alle drie de andere clans geen medicine cat gehad! Ik zal je bliijven steunen, want ik weet niet hoelang wij nog leven.

Geschiedenis
Haar leven begon als Silverkit, dochter van Leopardheart en Stormfeather. Ze had een zusje en een broertje. Beide stierven ze vroeg, waardoor ze als enige overbleef. Veel is er niet meer te vertellen over haar als kit.
Als apprentice kwam ze erachter dat ze een windkat was. Maar niemand vond dat leuk. Haar ouders wouden haar niet meer, en alle andere apprentices haatten haar.
Toen ze 16 moons was, werd duidelijk dat ze niet hield van vechten. Er was een gevecht tussen de andere drie clans, en TC ging helpen. Ook Silvercrystal moest mee. Ze vochten, maar Silver hield zich op de achtergrond en dook weg onder een struik. Haar vorige mentor, Whitecloud, liep op haar af en vroeg wat er was. Ze vertelde dat ze niet wou vechten. White vond het goed, waarna ze med. cat apprentice werd. maar toen ze 19 moons was, werd haar mentor vermoord door WindClan, onderweg naar Highstones. WindClan was kwaad op TC. Na de dood van haar mentor rende ze zo snel ze kon met het lichaam van de Med. cat terg naar TC, en daar begon haar leven als medicine cat. Ze heeft inmiddels al vele dode katten gezien. Ook zwaargewonde katten hebben veel in haar hol gelegen. Ze heeft al meerdere katten genezen van green- en whitecough.

Silvercrystal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: For Your Character :: Cats-
Ga naar: