IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

▷Het Plot

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nightpaw
Administrator

Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 15

Character
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

BerichtOnderwerp: ▷Het Plot   do mei 07, 2015 1:57 pm

“Net zo nieuwsgierig als ik zenuwachtig was, trippelde ik op de met sterren bezaaide vlakte. Normaal waren er overal katten met hun sterren bezaaide vacht, maar nu vulde de geur van angst de lucht. Mijn oren wiebelden nerveus heen en weer. Ik was Medicine Cat, en ik had een sterke band met StarClan. Normaal kwam er altijd een voorspelling als ik hiernaar toe werd gehaald, maar nu was het akelig stil. Te stil. Ik keek nog een paar keer zenuwachtig om, ik durfde niemand te roepen. Plotseling vulde mijn hoofd zich met pijn, zoveel pijn dat ik op de grond neerviel. Het werd zwart voor mijn ogen, en ik zag nog een aantal beelden van krijsende StarClanners die vluchtten voor een enorme zwarte gestalte met vurige, rode ogen. Zijn gele tanden zagen er vervaarlijk uit. En scherp genoeg om een kattenlijf mee te verscheuren. Ik had geen idee waar de StarClanners waren, of ze nog wel bestonden. Waakten ze nog over ons?  Ik werd misselijk. Mijn gedachten dwaalden vanzelf af naar het monster. Als de StarClan ervan op de vlucht slaat, moeten de Clans al helemaal oppassen. Het beeld van de vluchtende StarClankatten zou het laatste zijn dat ik ooit zag. Ik werd blind en kon mijn taak niet langer meer uitvoeren.” De kater zuchtte. Hij keek met zijn blinde ogen naar de wand van de Den, niet wetend dat die daar zat. Hij vervolgde fluisterend: “Ik heb een idee waar de StarClankatten nu zijn. Ik heb nog nooit iemand dit verhaal verteld. Ik heb alle tijd dat ik hier zit zitten broeden op het antwoord.” Hij hoestte schurend, en liet de andere Elders opschrikken. Hij draaide zijn ogen, zoekend naar de Elders, en keek hen vernietigend aan met zijn troebele ogen. Hij ademde moeilijk.“En, dit moet eruit voor ik doodga. De StarClankatten zijn... ” Hij keek op. Hij probeerde op te staan, maar zijn spieren waren verzwakt door ouderdom. “Ik moet de Clanleider spreken.” Het lukte hem om op te staan, en liep begeleid door een andere Elder naar de uitgang van de Den. Een oorverdovende gil klonk in het midden van het kamp. De oude kater was dood neergevallen.

1000 jaar na het bekende Warrior Cats verhaal. De katten zijn geëvolueerd en hebben ongekende krachten aangenomen. De rangen en Clans zijn precies hetzelfde gebleven. De Clans zijn 100 jaar geleden terugverhuisd naar het oude Clanterritory.

Medicine Cats hebben al zeker 10 jaar niets meer gehoord van StarClan. Alle Medicine Cats hebben de bovenstaande droom gehad en zijn ook allemaal blind geworden. Ze zijn nu allemaal dood. Het verhaal hierboven was het verhaal van de oude WindClan Medicine Cat.  Hij was de jongste en de laatste van de vier Medicine Cats. De andere drie hebben de droom ook nooit verteld. Degene aan wie het verhaal verteld is is dood gevonden in het Windterritory. Doodsoorzaak onbekend. De Clans hebben geen idee wat er komen gaat. Waar is StarClan gebleven? De Medicine Cats wachten op een teken van StarClan, maar zal dat ooit nog wel komen? Een paar moons geleden hebben de Medicine Cats ontdekt hoe ze toch een flintertje contact met StarClan kunnen krijgen. In ieder Clanterritory bevindt zich een steen zo groot als een menselijke hand, in de vorm van een grote ster. De steen is het laatste contact dat de Clans met StarClan hebben. Dat is de laatste hoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://futurecats.actieforum.com

▷Het Plot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: Important :: Information-
Ga naar: