IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Living like (OPEN)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Biarce

Biarce


Real Name : Derpje
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Snelheid & Kracht

Living like (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Living like (OPEN)   Living like (OPEN) Icon_minitimeza mei 30, 2015 3:08 pm

Biarce was vroeg op, meer op verkenning dan bezig te zijn met zijn eigen zaken. Hij moest namelijk wel nog jagen, deze jachten zullen wel vroeg of laat komen. Hij keek omhoog, er was geen rede mogelijk. Hij staarde om zich heen en besloot maar verder te slenteren, met een zucht kwam hij overeind. Hij had geen zin in nog meer geklets van al die drukke Rogues, soms hadden ze het over de tijd dat er Bloodclanners waren maar nu. Nope, niks van dat meer te horen meer van 'hoe was je dag.' Hij kon daar niet tegen hij was veel liever bezig met zijn eigen zaakje omhoog te houden, hij rekte zich uit en kwam bij de Fourrocks aan. De Clan zogenaamde plaats waar ze willen komen, waar alle Clans bijeen kwamen. Hij had er geen zin in, ook had hij gehoord over een steen in een ster vorm. Hier mee kon je contact maken met de zogenaamde Starclan, hij zwiepten met zijn staart. Het was nog al vreemd als je er aan dacht, als hij zo'n steen zou vinden zou hij die meenemen en verstoppen voor de Clans. Hij zou er wel naar opzoek gaan, ooit of wanneer. Hij zal deze wel vinden, hij wiebelde kort met zijn oor en volgde het pat verder waar hij naar toe ging. De stenen hier waren leeg, vast kwamen hier eens in de maand vele katten die vele dingen deden. Vele Clan bijeenkomsten, dat wilde hij namelijk niet eens weten. Hij wilde juist meer over deze Clans weten die als enige het probleem waren, Rogues moesten altijd toe kijken nu ook nog. Alleen de Clans maken de hele tijd ruzie als of dat hele woud van hun is of zo, het maakte hem ziek. Hij besloot te gaan liggen en er later er maar over na te denken, hij sloot zijn ogen maar bleef op zijn hoeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnpaw

Fawnpaw


Real Name : Lil :D
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: She-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Water

Living like (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living like (OPEN)   Living like (OPEN) Icon_minitimeza mei 30, 2015 3:32 pm

Fawnpaw liep op zoek naar prooi in de richting van de fourrocks. Tot ze een kraai hoorde krassen. Ze drukte zich tegen de grond en ze maakte een waterbel naast haar kop, en liet die razendsnel naar de kraai vliegen. Raak! Ze kraai viel uit de lucht omdat nat was. Snel sprong Fawnpaw op het beestje, en maakte er kortte metten mee. Trots op haar vangst begroef ze het. daarna liep ze verder omdat ze een sterke rogue geur rook. Een indringer! Die moest verjaagt worden! Ze sloop er op af en sprong met uitgestrekte nagels op de rogue. ´`Ga weg van ShadowClan terretoria!`` Riep de poes woedend en beet de rogue in zijn staart.










~Sorry kort!
Terug naar boven Ga naar beneden
Biarce

Biarce


Real Name : Derpje
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Snelheid & Kracht

Living like (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living like (OPEN)   Living like (OPEN) Icon_minitimeza mei 30, 2015 6:26 pm

Biarce keek in het rond, hij zou hier heus wel best kunnen wonen onder een van die rotsen. Hij keek even in het rond, alleen rook hij een Clan geur. Hij mocht die geur voor geen meter, hij hoorde al dat er op hem af geslopen werd. Welke kant moest hij nog weten tot hij een grom achter zich hoorden en zijn staart vast geknepen aan voelde, hij draaide zich met woeden om en ontbloten zijn klauwen waarna hij naar haar hoofd sloeg. Hij rukte zijn staart op en ging zitten, `Ga weg van ShadowClan terretoria!`Riep de kattin woedend. Hij staarde haar met een serieuze blik aan, hij wiebelde met zijn oren ongeduldig en had nog steeds zijn klauwen ontbloot. "Ik denk niet dat de Fourrocks van Shadowclan is anders heet het vast geen Fourrocks." Afsnauwde hij haar en staarde haar kil aan. Ze kon niet zomaar bepalen waar hij was, plus hij was veel sterker dan een apprentices. Hij zag het al door de lengte, ook waren poezen nooit echt zo sterk. Hij had zijn snellheid en kracht die hij kon gebruiken maar wist niet wat zij kon, hij staarde haar aan rustig. "Ik heb een paar vragen Clan kat!" Snauwde hij en gaf haar een harde duw tegen haar voorkant van haar lichaam. Hij liep rusttig dichter naar haar, "wil je luisteren of ruzieén?" Vroeg hij met gesis erachter.

OCC: Niet erg joh
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnpaw

Fawnpaw


Real Name : Lil :D
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: She-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Water

Living like (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living like (OPEN)   Living like (OPEN) Icon_minitimeza mei 30, 2015 7:32 pm

"Ik denk niet dat de Fourrocks van Shadowclan is anders heet het vast geen Fourrocks." Zei de kater tegen Fawn. De kater snauwde tegen haar. "Ik heb een paar vragen Clan kat!" en gaf een duw tegen haar lichaam. "wil je luisteren of ruzieén?" Vroeg hij met gesis erachter.
"Ik luister, op voorwaarde dat jij daarna weggaat." Zei Fawnpaw, en ze maakte een waterbel naast haar hoofd. "Ga je ze nog vragen rogue? ''Oja, als je maar 1 beweging maakt, ben je verdronken.'' Siste de poes. "Ik ben nou helemaal niet aardig tegen indringers."
Terug naar boven Ga naar beneden
Biarce

Biarce


Real Name : Derpje
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Snelheid & Kracht

Living like (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living like (OPEN)   Living like (OPEN) Icon_minitimezo mei 31, 2015 9:27 am

Biarce staarde naar de kattin, zijn serieuze koele blik keek haar aan en zag hoe zij een water bubbel maakten. Hij bekeek haar vreemd, toch kon hij zijn snelheid gebruiken om gelijk achter haar te komen zodat zij het niet zag maar liever een kracht nu maar gebruiken. "Ik luister, op voorwaarde dat jij daarna weggaat." Zei de tabby kattin, hij staarde haar strak aan en kneep zijn ogen samen. Hij ging even nadenken over deze keuze, hij wiebelde kort met zijn oren. "Ik ga je voorwaarden aan." Zei hij nadat hij erover na gedacht had. Deze kitten voor hem wilde het zo spelen, hij kon het ook slim spelen. Hij zou haar namelijk niet zomaar pijn doen, misschien wel ontvoeren maar verder niet echt iets gevaarlijks. "Ga je ze nog vragen rogue? ''Oja, als je maar 1 beweging maakt, ben je verdronken.'' Siste de poes. Hij staarde haar aan, "Geduld is een schone zaak kitten." Sprak hij een stuk rustiger. Hij staarde haar toch aan, hij wist namelijk niet hoe ver hij kon zijn maar moest snel nadenken om haar in de maling te kunnen nemen. "Ik ben nou helemaal niet aardig tegen indringers." Vervolgde de tabby. Hij ontbloten zijn tanden, "laten we dan maar beginnen, Shall we?" Sprak hij met een koele blik. Ze deed wel wat hij wilden, "ik wil weten over die stervormige stenen. Ik heb namelijk gehoord dat, jullie laatste contact was met de Starclan?" Zei hij en staarde haar met een grijns, toch bleef hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnpaw

Fawnpaw


Real Name : Lil :D
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: She-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Water

Living like (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living like (OPEN)   Living like (OPEN) Icon_minitimezo mei 31, 2015 10:53 am

"Ik ga je voorwaarden aan." zei de zwarte kater."Geduld is een schone zaak kitten." Sprak hij een stuk rustiger.
"laten we dan maar beginnen, Shall we?" de kater zei greizend"ik wil weten over die stervormige stenen. Ik heb namelijk gehoord dat, jullie laatste contact was met de Starclan?" " ik heb je wel door, rogue. Jij wilt de sterstenen stelen! zei Fawn beschuldigend. " Nou, ik vertel niet waar die van ShadowClan zijn. " " Weet je wat? Ik ga je nu verjagen slimpie!" En Fawnpaw sprong op de zwarte kater met rode ogen, en liet deze verdrinken totdat hij zou vluchten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living like (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living like (OPEN)   Living like (OPEN) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living like (OPEN)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» i'll never fight b(open voor andere clans
» We zijn open!
» Curious {Open}
» Open topic lijst
» Bleh, Food! [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: Others :: Fourrocks-
Ga naar: