IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 What?!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fawnpaw

Fawnpaw


Real Name : Lil :D
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: She-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Water

What?! Empty
BerichtOnderwerp: What?!   What?! Icon_minitimevr mei 29, 2015 8:03 pm

Fawn trippelde rustig het ShadowClan kamp uit. Ze was nooit erg haastig geweest, behalve als het écht nodig was. Ze liep rustig door het bos, toen ze plots een muizenhartje hoorde kloppen. In de sluiphouding sloop ze naar het beestje toe. Toen pas zag ze het, met uitgestrekte nagels sprong ze erop af. "Hebbes!" Riep Fawnpaw blij dat ze iets voor de Clan had kunnen doen. Ze begraafde het toen ze plots een geluidje in de bosjes hoorde. Ze rook dat het een ShadowClankat was. Lichtelijk geïrriteerd riep ze: "Kom maar Clangenoot, of ben je soms bang?" Zei ze pesterig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostheart
Moderator
Frostheart


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: ijs sturing

What?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!   What?! Icon_minitimevr mei 29, 2015 11:35 pm

De gigantische kater stapte door het naaldbos . Eindelijk had hij een dag vrij van patrouilles en kon hij iets voor zich zelf doen . Hij keek een beetje in het rond . Hij was op zoek naar een specifieke plaats , de plaats waar zijn leven eindigde . Hij kwam aan bij een open plek , er groeide geen enkel grassprietje in dit deel van het woud . Hij ging zitten , hij dacht terug aan wat hier manen geleden was gebeurd en hij kon nog steeds het bloed dat hier gevloeid had ruiken . Hij sloot zijn ogen , en zag het weer allemaal voor hem , zijn beste vriend vastgenageld aan de grond , meegesleurd door het woeste monster , schreeuwend om hulp . "Maar ik bleef staan en deed niks ! " schreeuwde hij woest , zijn nagels in de bevroren aarde gedrukt "Ik deed niks ..." zuchtte hij . Zo bleef hij nog uren zitten , met gesloten ogen , zich alleen nog maar concentrerend op het geluid van het woud . Hij probeerde de gedachte van zich af te schudden maar ze kwamen steeds weer terug . Hoe het beest speelde met zijn prooi , het open reed en het bloed dat het achterlied . Hij stond op , hij moest hier weg , hij kon er geen seconden langer zitten . Hij rende weg , achtervolgd door zijn gedachten en steeds als hij zijn ogen sloot zag hij het weer . Plots hoorde hij een stem "Kom maar clangenoot , of ben je soms bang?" hij herkende de stem uit duizenden "Bang , voor jou ? . Laat me niet lachen !" siste hij gefrustreerd "Waar is je mentor , haarbal ? "...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnpaw

Fawnpaw


Real Name : Lil :D
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: She-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Water

What?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!   What?! Icon_minitimeza mei 30, 2015 12:58 pm

"Bang , voor jou ? . Laat me niet lachen !" siste de kater. "Waar is je mentor , haarbal ? "... zei hij gefrustreerd. "Mentor?!?" Laat mij niet lachen! Zei Fawnpaw met de nadruk op het woord mij. Ze sprong uit de struiken. "Je weet best dat jij het vandaag bent!" Zei ze geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostheart
Moderator
Frostheart


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: ijs sturing

What?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!   What?! Icon_minitimezo mei 31, 2015 12:06 pm

Gefrustreerd staarde hij de apprentice aan , had hij een keer vrij kreeg hij dit ongedierte op zijn schouders . Hij wist niet eens wat hij met de poes moest doen , haar alleen laten jagen , vecht training ? . Hij zuchtte "Kom mee dan " en hij draaide zich om en stapte de bosjes in "Waar waren jij en je mentor mee bezig ?" Hij draaide zich weer om "Jagen , vechten ? " stiekem hoopte hij vecht training , kon hij tenminste nog iets leuks beleven ! . Maar hem kenende zou dat weer verkeerd aflopen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!   What?! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: ShadowClan :: Territory-
Ga naar: