IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 W8 (+FROSTHEART)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nightpaw
Administrator
Nightpaw


Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

W8 (+FROSTHEART) Empty
BerichtOnderwerp: W8 (+FROSTHEART)   W8 (+FROSTHEART) Icon_minitimewo mei 27, 2015 5:28 pm

Eigenlijk hoorde de pikzwarte kater te trainen, maar de mentor die hij deze keer had vond hij rottig. Naam? Frostheart. Wauw, wat kan die schreeuwen. Sodemina zeg, áls hij ooit doof zou moeten worden, zou zij SOWIESO de oorzaak zijn. Hij herinnerde zich de laatste dialoog nog, waarbij ze dreigde hem aan de grond te bevriezen als hij niet luisterde. Hij reageerde: “Maar dan kán ik niet luisteren!” Toen was ze even stil. Nightpaw grinnikte bij de gedachte aan die dag. Terwijl hij in gedachten verzonken zat, drong de geur van ekster zijn neus binnen. De geur werkte als een soort wekker voor hem, want zijn spieren glipten meteen in de juiste jachthouding. Zijn poten tikten zachtjes op de grond. De ekster hoorde hem, maar dat boeide hem niet. De vogel vloog weg, maar hij was niet voor niets een Extreme. Hij rende zoals het hoorde van een kat met zijn gave, snel en licht, en sprong nét voor de vogel te hoog in de lucht was. Zijn klauwen haakten in het zwart-witte verendek van het beest, dat hem te slim af dacht te zijn. De vogel probeerde nog een laatste keer te vluchten, maar het gewicht van de kat die natuurlijk veel groter was dan de ekster was te zwaar voor het beestje. Night trok hem op de grond en verloste het beestje uit zijn lijden. Hij keek naar boven. Dank u StarClan voor zijn leven, bad de kater. Dat deed hij bij iedere prooi die hij ving. Hij wist niet of andere katten dat ook deden, maar zo deed hij het in ieder geval. Hoewel het contact met StarClan verbroken was al vóór hij was geboren, hij geloofde er nog wel sterk in. Als een van de weinige in ShadowClan. Nightpaw wou het beestje nét begraven, toen er een takje achter hem kraakte. Hij draaide zich geschrokken om.

WORDS: 310 || TAGS: +FROSTHEART || MOOD: HOLY COW! ||NOTES: Wauw xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futurecats.actieforum.com
Frostheart
Moderator
Frostheart


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: ijs sturing

W8 (+FROSTHEART) Empty
BerichtOnderwerp: Re: W8 (+FROSTHEART)   W8 (+FROSTHEART) Icon_minitimewo mei 27, 2015 7:52 pm

Gefrustreerd stapte de poes door het gras , waarom moest uitgerekend zij een apprentice krijgen ! . Ze haatte apprentice's net zo erg als de teken op haar  pels . Ze waren gewoon altijd zo sloom van begrip .  Ze wist dat dit haar  straf moest zijn van de duizenden keren dat ze  de krijgscode overtrad , maar dit was onkattelijk ! . Ze  kwam aan bij een meertje maar deed de moeite al niet meer eromheen te lopen , stapte op het water dat onmiddellijk bevroor en rende naar de overkant . Toen ze apprentice was haatte ze haar  krachten , altijd bang om iemand te doden maar tegenwoordig was hij er erg op gesteld geraakt . Het hielp bij het jagen , vechten en apprentice's irriteren .  Eindelijk kwam ze aan bij thunderpath en zag de apprentce zitten , die haar geschokt aanstaarde "Zo,zo kijk is wie we hier hebben ! schreeuwde hij woest ...
( kort ! srry )
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw
Administrator
Nightpaw


Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

W8 (+FROSTHEART) Empty
BerichtOnderwerp: Re: W8 (+FROSTHEART)   W8 (+FROSTHEART) Icon_minitimewo mei 27, 2015 8:32 pm

Hij moest uitgerekend zijn mentor voor die dag tegenkomen. De witte kater torende hoog boven hem uit, zijn ijsblauwe ogen dreigend in de zijne turend. "Zo, zo kijk is wie we hier hebben!” schreeuwde hij, een en al woestheid en verschrikking. StarClan, wat heb ik u óóit misdaan? “Ik... Ik heb gejaagd...?” De zwarte kater liet de ekster zien, niet dat dat de boosheid in de Shadowkrijger zou temperen, maar toch. Hij hád iets gevangen. De meeste katten zouden hem prijzen, maar Frost’s hart was zo verduisterd dat dát niet meer zou werken. Zijn gewoonlijke trucje als hij spijbelde. Altijd een prooi bij de hand hebben. Night had nu twee opties: óf vluchten, óf uitgemaakt worden voor alles wat StarClan verboden had. “StarClan, help me,” prevelde de kater zachtjes en zenuwachtig. Zou StarClan ingrijpen bij een akkefietje tussen Apprentice en mentor? Hij dacht het niet. Zijn hart klopte in zijn keel. Hij besloot zijn kansen te wegen als hij voor optie één koos. De zwarte kater wist dat hij twee keer zo snel was als Frostheart door zijn gave, maar waar moest hij dan heen vluchten? In het kamp zou Frost hem toch wel een standje geven. En de ijswitte kater was dan wel sloom, hij was twee keer zo sterk als Night. De kans op overleven als hij vluchtte was nihil. En hij kon niet eeuwig buiten het kamp blijven, dat zouden de andere katten van ShadowClan opmerken. En sexy als hij was, kon hij natuurlijk niet lang wegblijven. Hij moest maar blijven. Er zat niets anders op. Optie twee werd optie één.  Oude optie één werd uitgeveegd. Hij zuchtte diep. Het was zijn eigen schuld.
WORDS: 277 || TAGS: +FROSTHEART || MOOD: Oh nooooo.... || NOTES: /
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futurecats.actieforum.com
Frostheart
Moderator
Frostheart


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: ijs sturing

W8 (+FROSTHEART) Empty
BerichtOnderwerp: Re: W8 (+FROSTHEART)   W8 (+FROSTHEART) Icon_minitimewo mei 27, 2015 10:04 pm

"Starclan help me , " fluisterde de kater zachtjes . Frostheart keek het katertje woest aan "Starclan kan je niet helpen kleintje , ze helpt niemand meer , Starclan is weg " Zijn mes scherpe nagels schoten uit zijn kussentjes "Het is er niet meer ! " Woest staarde hij zijn apprentice aan . "He Frost kom dan , kom dan al je durft bevries me dan ! " De woorden van Antpaw dwarrelde nog steeds door zijn gedachten . De kater trok zijn nagels weer in en keek zijn apprentice aan . Hij dacht weer terug aan zijn tijden als apprentice , hoe antpaw en zijn groepje hem altijd wisten te treiteren , hoe zijn mentor de clan verraden en hoe zijn enige vriend voor zijn ogen werd vermoord . Hij probeerden de gedachtes van zich af te schudden . Hij voelde zijn hart dag na dag kouder worden , dood na dood . Hij kon het niet stoppen . Nu velen manen later voelde hij nog steeds de pijn van toen . Hij slikte en voelde de woestheid terug komen "Je hebt op zijn mint gejaagd , maar gaf ik je daar toestemming voor ! . Volgens mij niet . Nog een keer en ik fries je mond voor altijd dicht! " siste hij in de hoop dat het katertje de pijn in zijn ogen niet had gezien .
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw
Administrator
Nightpaw


Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

W8 (+FROSTHEART) Empty
BerichtOnderwerp: Re: W8 (+FROSTHEART)   W8 (+FROSTHEART) Icon_minitimezo mei 31, 2015 1:37 pm

Frost was niet echt blij met zijn vertrouwen in StarClan. "Starclan kan je niet helpen kleintje, ze helpt niemand meer, Starclan is weg!" Er kwam wat speeksel op Night's gezicht. Hij kneep zijn ogen dicht, en schudde het nat eraf. De vlijmscherpe nagels van Frost kwamen uit zijn poten. Er veranderde iets in zijn houding, en trok zijn nagels weer in. Er kwam een pijn in zijn ogen, en Night dacht terug aan de tijd toen zijn moeder hem in de steek had gelaten. Toen ze hem kwamen vertellen dat die trut weg was. Hoe erg hij voor schut had gestaan. Hoe ze hem hadden gepest. Hoe hij weggelopen was, en telkens teruggebracht moest worden. Hoe hij nachtmerries had gehad. Ze had hem vernederd, gekleineerd en op zijn hart getrapt. Hij voelde tranen opwellen. Hij draaide zich om zodat Frost dat kleine beetje zwakte in zijn hart niet zag. De zwarte oren van de kater vingen op hoe Frost slikte. Onverwacht draaide hij zich om en kreeg een uitbarsting. "Je hebt op zijn minst gejaagd, maar gaf ik je daar toestemming voor! Volgens mij niet. Nog een keer en ik vries je mond voor altijd dicht!" Night voelde zijn hart kouder worden, en zijn woede groeide enorm. De kleine kater trilde gewoon van woede. Zijn nagels kwamen uit zijn kussentjes, het had weinig gescheeld voor hij zijn klauwen over Frost's kop had gehaald. Hij sidderde nog één laatste keer, voor het zwart werd voor zijn ogen en hij op de grond viel.

-Night is ernstig ziek ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futurecats.actieforum.com
Frostheart
Moderator
Frostheart


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: ijs sturing

W8 (+FROSTHEART) Empty
BerichtOnderwerp: Re: W8 (+FROSTHEART)   W8 (+FROSTHEART) Icon_minitimezo mei 31, 2015 8:56 pm

Geschrokken boog Frost over het zwarte lichaampje "Night , Nightpaw ! " . Hij keek verwildert in ht rond maar zag niemand en het kamp was te ver weg . Hij sloeg zijn nagels in de grond "Kijk me aan "" schreeuwde hij  , pijn en verdriet namen de plaats van woestheid in . Ergens voelde hij spijt en wanhopig voelde hij het lichaampje , opgelucht dat het niet koud aanvoelde . Nu hij wist dat hij niet van binnen bevroren was ,wist hij dat de apprentice ernstig ziek moet zijn . Hoewel hij zich erntig irriteerde aan het zwarte katertje , begon hij te beseffen dat hij toch veel gaf om het kleintje . En hij duwde zijn kop in zijn nekvel "Alsjeblieft word wakker ! " Zo bleef hij een aantal minuten zitten tot hem iet te binnen schoot . Toen hij een aantal dagen gleden in het medicen cat  hol lag . Hoorde hij over een kruid dat een kat tijdelijk hielp . Hopeloos ging hij opzoek tot hij het vond en propte het in zijn mond ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





W8 (+FROSTHEART) Empty
BerichtOnderwerp: Re: W8 (+FROSTHEART)   W8 (+FROSTHEART) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
W8 (+FROSTHEART)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Frostheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: ShadowClan :: Territory-
Ga naar: