IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Whut? (+BIARCE)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nightpaw
Administrator
Nightpaw


Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

Whut? (+BIARCE) Empty
BerichtOnderwerp: Whut? (+BIARCE)   Whut? (+BIARCE) Icon_minitimema mei 25, 2015 12:45 pm

Hij had veel aan zijn hoofd de laatste dagen, maar zijn poten dwaalden nog veel verder af dan zijn gedachten. Voor de tweede keer deze week brachten zijn poten hem naar het Rogue Territory. Hij was weer zo verdwaald als wat. "Ehm... 'Allo?" riep de kater. Hopelijk zou het hem weer bij een kat brengen. De kater keek angstig om toen een takje knapte. Hij zuchtte daarna rustig, het was slechts een vogel. Hij sprong echter toch voor de zekerheid in een boom. In de hoogte voelde hij zich altijd op zijn gemak. Night keek vanuit de tak waar hij opzat naar beneden. Hier was hij tenminste veilig...

-Kort
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futurecats.actieforum.com
Biarce

Biarce


Real Name : Derpje
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Snelheid & Kracht

Whut? (+BIARCE) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whut? (+BIARCE)   Whut? (+BIARCE) Icon_minitimedi mei 26, 2015 7:44 pm

Biarce liep door het gebied heen, hij kende het niet echt dus keek echter aandachtig in het rond. Stiekem zat hij vanaf een verre afstand een zwarte kater te volgen, deze leek verdwaalt te zijn. Ah wat zielig, hij zag hoe de kater in de boom sprong. Zelf was hij deze Clan katten aan het observeren, hij was namelijk best wel nieuwsgierig ernaar. Hij had er soms wel dingen bij gehoord bij de Rogues, alleen hij wilde meer weten en meer weten kon hij meer van leren, zijn neus rook vele dingen. Vele geuren, vele prooien en de geur van de Clan kat. Biarce sloop door de takken heen en de bosjes die er waren, hij wilde wat dichter naar de kater toe komen. "Ehm... 'Allo?" Riep de kater. Geen reactie kwam terug voor deze arme Clan kat, hij gebruikte zijn kracht door zo snel mogelijk de boom in te komen en naast de zwarte kattin te gaan zitten. Hij stopte met zijn kracht en staarde de kater heel serieus aan met zijn rode ogen staarde hij naar de ambere ogen, als die kater nu zijn hoofd om zou draaien naar hem zou hij een neus tegen zijn neus krijger. Hij grijnsde maar liet zijn scherpe tanden zien, "ik heb wat vragen voor je Clan kat." Siste hij waarna hij recht op ging staan en keek deze kater gelijk streng aan. Alleen vechten hij vaak niet alleen als het hem gevraagd werd, hij wiebelde kort met zijn oor en bleef deze zwarte kater aan staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw
Administrator
Nightpaw


Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

Whut? (+BIARCE) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whut? (+BIARCE)   Whut? (+BIARCE) Icon_minitimewo mei 27, 2015 8:57 pm

Er was een kat naast hem komen staan. Ademloos bleef Night stilstaan. "ik heb wat vragen voor je Clan kat." De kat naast hem had eerst bij zijn oor in de buurt gezeten, maar ging nu rechtovereind zitten. Night draaide zich in slow-mo om. Achter hem stond een zwarte kater, net als hij, maar dan met felrode ogen. "Stel ze maar, Rogue." Night legde de nadruk op het woord "Rogue", net zoals de andere kat het woord "Clankat" had gezegd. Hij wachtte rustig op de vragen, misschien een tikkeltje nerveus. Wat zou de Rogue van hem willen?

-Waarom post ik altijd op dit topic als ik wegmoet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futurecats.actieforum.com
Biarce

Biarce


Real Name : Derpje
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Snelheid & Kracht

Whut? (+BIARCE) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whut? (+BIARCE)   Whut? (+BIARCE) Icon_minitimeza mei 30, 2015 2:56 pm

Biarce keek naar de zwarte kater met een kille blik, hij zag hoe de clan kat tegen over hem niet eens leek willen aan te kijken. Ook schrok deze niet, daar had hij niks aan. "Stel ze maar, Rogue." Sprak de Clankat op een aardige toon. Hij rolde met zijn ogen en zetten zijn nagels in de borst van de kater en kneep zijn nagels samen, "ik hou niet van dollen Kitty, zo mijn eerste vraag is wie zijn jullie leiders?" Sprak hij kil waarna hij zijn nagels harder in het lijf zetten. Hij keek naar de kater, hij wist niet waar hij het moest brengen maar dat zou hij dan maar zien. Het was immers een warme dag, hij sloeg zijn staart kwaad heen en weer. Hij had geen zin in een kat zoals deze voor hem, hij zou hem ook uit de boom kunnen duwen. "Waar is jouw Spirit?" Sisten hij, hij keek wat killer naar de kater. Geen zin te hebben in een grotere ruzie maar die zal wel komen, vroeg of laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw
Administrator
Nightpaw


Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Character
Gender: Tom-Cat
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

Whut? (+BIARCE) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whut? (+BIARCE)   Whut? (+BIARCE) Icon_minitimezo mei 31, 2015 2:29 pm

Hij zag hoe de kater met zijn ogen rolde en zijn nagels in zijn borst zette. "Ik ga nergens heen hoor, als je dat soms dacht." gromde hij benauwd. "ik hou niet van dollen Kitty, zo mijn eerste vraag is wie zijn jullie leiders?" Het katertje zuchtte rustig. "Waarom wil je dat weten, Rogue?" Hij zou geen antwoord geven, als hij dat soms dacht. De staart van de Rogue sloeg nijdig heen en weer. "Waar is jouw Spirit?" Night gromde. "Wat bedoel je met Spirit?" Ook zijn staart zwiepte heen en weer. De rode ogen van de kater gingen iets killer staan. "Ik heb geen idee wat je bedoelt met Spirit, maat." Zijn gele ogen gleden nerveus naar de Rogue, afwachtend wat die zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://futurecats.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Whut? (+BIARCE) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whut? (+BIARCE)   Whut? (+BIARCE) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whut? (+BIARCE)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: Others :: Rogue Territory-
Ga naar: