IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

What is out there? [OPEN]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rabbitkit

Real Name : Rabbit
Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 22-05-15

Character
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Supersnel

BerichtOnderwerp: What is out there? [OPEN]   za mei 23, 2015 3:34 pm

De kleine kitten liep voor het eerst in haar korte leventje de nursery uit. Buiten in het kamp was het best rustig, in vergelijking met de andere keren dat ze katten had horen miauwen. Rabbitkit keek om zich heen en zag de prooistapel die best wel groot was. Nieuwsgierig liep ze naar de stapel, en snuffelde eraan. Ze liep weg en ging in het midden van het kamp staan. Ze zag een grote steen, voorzichtig liep ze naar de steen toe en voelde met een pootje aan de steen. Hij voelde koud aan. Nieuwsgierig liep ze weg van de steen naar de kamp uitgang. Ze liep aarzelend verder uit het kamp. Ze liep tot aan 4 stenen, en daarna liep ze weer terug uit het kamp tot ze tegen iemand botste. ''Mieuw'' zei de kleine kitten verbaasd.

Accounts:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Leopardskin

Real Name : Jara
Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 25-05-15
Leeftijd : 15

Character
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Kan water besturen

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   ma mei 25, 2015 8:50 pm

Leopardskin liep door haar kamp, ze had honger en pakte wat prooi van de grote stapel. Ze at het op, en liep het kamp uit, maar terwijl ze dat deed liep ze een kitten tegen het lijf, de kitten zei "mieuw" Tegen haar, ze zei tegen de kitten, "Kom, we gaan terug het kamp in!" Ze keek naar de kleine kitten en nam haar mee terug het kamp in.
Profiel bekijken
Rabbitkit

Character

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   di mei 26, 2015 6:47 am

" Nee! Ik wil eerst nog die knalrode besjes opeten!" Zei ze en boog haar hoofd naar de bessen

- de bessen zijn doodsbessen

Accounts:

Profiel bekijken
Leopardskin

Character

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   di mei 26, 2015 9:48 pm

"Nee! Dat zijn doodsbessen, die kunnen een kat doden!" Leopardskin nam Rabbitkit bij haar nekvel en droeg haar terug het kamp in. "Nu moet je hier in het kamp blijven, want voor je het weet komt er een andere kat, of eet je een verkeerd iets, en ik wil niet dat je je bezeert" De kattin keek hem bezorgd aan.

~Weet ik Smile
Profiel bekijken
Rabbitkit

Character

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   wo mei 27, 2015 1:14 pm

"Nee! Dat zijn doodsbessen, die kunnen een kat doden!" Zei de poes, en Rabbitkit voelde dat ze bij haar nekvel werd opgetild, en terug het kamp in gedragen werd. "Nu moet je hier in het kamp blijven, want voor je het weet komt er een andere kat, of eet je een verkeerd iets, en ik wil niet dat je je bezeert" De kattin keek haar bezorgd aan. "En wie zegt dat ik niet ga jagen?" zei de witte kitten brutaal tegen de poes, en liep weer het kamp uit.

Accounts:

Profiel bekijken
Leopardskin

Character

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   wo mei 27, 2015 8:16 pm

Leopardskin rende achter de kitten aan. "Dan moet je het zelf maar weten, maar ik blijf bij je in de buurt!" De kattin liep naast de kitten, hopende dat Rabbitkit iets zou spotten, en het zou vangen, zodat ze weer terug het kamp in kon.
Profiel bekijken
Rabbitkit

Character

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   wo mei 27, 2015 9:25 pm

"Dan moet je het zelf maar weten, maar ik blijf bij je in de buurt!" zei de bruine kattin tegen Rabbit, en Rabbit schoot met haar extreme krachten supersnel de bosjes in omdat ze een muisje hoorde, en zei; " Doei poes!"

Accounts:

Profiel bekijken
Leopardskin

Character

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   za mei 30, 2015 5:56 pm

Leopardskin keek de kit na, ze zuchtte, en keek of er wat water in de buurt was. Het was er, de kattin liep er op af, en stapte er op, om het haar naar de kit te laten brengen. Leopardskin ging met een grote vaart op Rabbitkit af, "Dacht je nou echt dat je me te slim af kon zijn?" Ze keek naar de kitten.
Profiel bekijken
Rabbitkit

Character

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   za mei 30, 2015 7:45 pm

De witte kitten gromde even zachtjes omdat ze het helemaal niet leuk vond dat de poes haar kon volgen. "Dacht je nou echt dat je me te slim af kon zijn?" Ze keek naar de kitten. Ergens vond Rabbitkit haar wel oke. "Ja" Zei de kitten en verdubbelde haar vaart zodat ze de poes voorbijschoot. Rabbit sprong uit het zicht en verdween en zorgde ervoor dat er geen water meer dichtbij was. Toen hoorde ze een muisje. Ze sprong supersnel op het muisje en ving het.
"Hebbes!'' Nu terug naar het kamp." zei ze en rende naar het ThunderClankamp. Hoe dichter ze bij het kamp was, hoe schuldiger ze zich voelde. Toen ze bij het kamp was en zag dat de poes er niet was, rende ze terug naar het meertje. gelukkig zag ze de poes nog.'' Sorry dat ik zo brutaal was.'' Zei de kitten met het muisje nog in haar bekje '' Ik heet trouwens Rabbitkit, binnenkort Rabbitpaw.'' Zei het poesje trots. En wenkte de poes om mee terug te gaan naar het kamp.

Accounts:

Profiel bekijken
Leopardskin

Character

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   wo jun 10, 2015 2:24 pm

Leopardskin lachte naar de kitten, "Het geeft niet, je bent gelukkig niet gewond geraakt"
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What is out there? [OPEN]   

What is out there? [OPEN]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: ThunderClan :: Camp-
Ga naar: