IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

High Ranks ShadowClan - Aanmelden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nightpaw
Administrator

Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 16

Character
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

BerichtOnderwerp: High Ranks ShadowClan - Aanmelden   ma mei 11, 2015 8:04 pm

Hey Gast!

We zoeken nog High Ranks voor #ShadowClan. Er is nog geen deadline.

Dit zijn de rangen die openstaan:

*Leader
*Deputy
*Med. Cat
*Eventueel Med. Cat Apprentice.

Wat moet je erin zetten?
*Een uitgebreide karakterkaart
*Een voorbeeldpostje
*Wat info over jezelf
*Motivatie

De keuze wordt uitgebreid overlegt met het hele team.

Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://futurecats.actieforum.com
Silvercrystal
Medicine Cat

Real Name : Eva
Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: lucht

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks ShadowClan - Aanmelden   za jun 27, 2015 10:54 am

ik zou wel graag leader SC willen zijn, maar ik denk niet dat dat mag, ik ben immers al medicine cat van TC, dus, als het zou mogen om nog een acc aan te make als leadr van SC dan zou ik bli zijn, maar ik word niet boos als het niet mag.

Real Name : Nynke :3
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 09-08-15

Character
Beschrijving Kracht: Ze kan kleine windstoten opzetten.

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks ShadowClan - Aanmelden   zo aug 09, 2015 12:55 pm

Softstar}}
General}}
Name}} Softstar
Former Names}} Softkit}} Softpaw}} Softclaw}}
Prefix}}
Toen ze geboren werd, was haar vachtje bijzonder zacht}}
Suffix}}
Als Apprentice kwamen ze er achter dat Softpaw haar klauwen niet ontwikkeld waren, en dus geen schade konden aanrichten}}

Future Names}} ?}}
Age}} 24 moons
Rank}} Leader/Warrior
Former Rankings}} Kitten}} Apprentice}} Warrior}} Deputy(?)}}
Future Rankings}} Med. Cat App.?}} Med. Cat?}} Elder?}}
Bloodline: 50% ShadowClan 50% RiverClan

Clan}} ShadowClan
Leader}} ?
Deputy}} ?
Medicine Cat}} ?
Medicine Cat Apprentice}} ?

Dad}} Whispervoice|NPC|Dead}}
Mom}} Swallowtail|NPC|Dead}}
Siblings}} Willowkit|NPC|Born dead, Zebrapaw|NPC|Dead, Tigertail|NPC|Dead}}

Power}}
Power}} Elementary| Water
Example}}  Als ze water aanraakt, kan ze waterhozen tevoorschijn toveren. Ze zullen groot genoeg zijn om kleine schades aan te richten, maar niet iemand hiermee doden. Echter wanneer ze dit doet, is ze al haar energie kwijt, zodat ze erg kwetsbaar is. Wel kan ze met minder energie water mee nemen, alsof het draagbaar is. Als ze dit teveel doet, zal ze een week tot manen lang moeten bijkomen. Het is voor haar onmogelijk te verdrinken; ze blijft drijven}}
Inpossibilities}} Ze kan géén katten laten verdrinken, of juist redden. Machtige waterhozen zou haar de dood kosten. Alleen kleine waterhozen kan ze aan, maar daar zal ze dan ook van moeten uitrusten}}

Outside}}
Softstar is een geheel witte, langharige poes, met gele ogen. Ze is slank gebouwd, en redelijk fragiel uitziend. Ondanks dat, is ze voor een normale kat redelijk sterk, maar haar klauwen kunnen geen schade aanrichten. Ze heeft een lange, pluizige staart, en haar poten zijn redelijk lang. Verder is ze voor een gemiddelde kat klein}}

Inside}}
Keywords}} Pitty}} Ambitious}} Caring}} Kind}} Loyal}} Curious}}
Je zou denken dat Softstar schattig was. Maar integendeel; Soft is een pittige dame, en laat zich niet overslaan. Ze houdt ervan alle aandacht op haar gericht te hebben, en streeft ernaar de beste van alles te zijn. Zo is zij Deputy geworden, en zo is zij nu de Leader. Ondanks dit allemaal, heeft deze poes ook een zachte kant. Tegen jongere katten is ze vriendelijk, en zorgd ervoor dat haar warriors zich op hun gemak voelen. Zelf heeft ze één keer een nestje gehad, stuk voor stuk doodgeboren. Daarom voelt ze zich aangetrokken naar de Nursery, en is ze heel hecht met haar Clan. Ze is echt vreselijk nieuwsgierig, en dat brengt zelfs de Leader, zij, in de problemen. Zodra ze hoort dat er iets of iemand in hun territory is, is zij er als eerste bij. Ze wil alles meemaken, en haat het als ze iets gemist heeft. Verder gaat ze voorzichtig met haar krachten om, omdat die krachten haar vreselijk veel energie kosten. Ze is geen RiverClan, en ondanks haar krachten kan ze NIET zwemmen}}

Skills}}
Out of five
Hearing: } } } }
Smell: } } }
Hunting: } } }
Fighting: } }
Jumping: } } }
Climbing: }
Swimming: }
Sight: } } }
Feeling: } }
Social: } } } }
Running: } } }

Voorbeeldpost}}
}}:

Motivatie & Mijzelf}}
Well, hey! Ik ben Nynke, ben 13 jaartjes jong, en RPG ongeveer 1 jaartje serieus. Ik ben behoorlijk actief op Warrior Cats NL, en zag dit, en ik dacht: Hier moet ik me aanmelden. Je kan me bereiken via Swallowkit. op WCNL. Ik heb behoorlijk veel inspiratie voor Softie, en zou ook eens een keer een hoge rang bestempelen. ShadowClan is altijd al samen met ThunderClan mijn lievelings Clan geweest. Ik vind Soft sowieso gewoon geweldig, vanwege haar kleine bouw, en toch zo'n sterk karakter. (: }}

Profiel bekijken
Softclaw

Real Name : Nynkeeh
Aantal berichten : 16

Character
Beschrijving Kracht: Water}}

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks ShadowClan - Aanmelden   ma aug 10, 2015 9:31 pm

Sorry voor dp, maar hier is Softclaw btw c:
Profiel bekijken
Futuresight

Real Name : San
Aantal berichten : 43

Character
Beschrijving Kracht: Vuur

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks ShadowClan - Aanmelden   di aug 11, 2015 3:01 pm

~Futuresight~
Name: Futuresight
former names: Futerekit- Futurepaw
prefix: Haar moeder geloofde dat ze de toekomst van schadowclan was,
siffix: Ze kan goed dingen voorspellen en weet vaak dingen van te voren.
former ranks: Kitten- apprentice-warrior
bloodline: 100& schadowclan
----------------------------------------------------------------------------------------
Clan: Shadowclan
Dad: Unknown
Mother:Sweetfang
Siblings: None
-----------------------------------------------------------------------------------------
Power: Element/ Fire
expamle: Als Future erg boos is kan ze vuur spugen net als een draak, ze zullen niet zo heet zijn dat je er in kan verbranden maar wel dat ze wat wonden kunnen aanrichten, maar meestal gebreukt ze het om katten af te schrikken

Uiterlijk:
Fur color: Helemaal zwart
Fur lenght: langharig
Patroon: zwart
build: Zwaak/sterk
oog kleur:  Cyan blauw
nose/pads: Roze
-------------------------------------------------------------------
Inside:
Future is een lieffe en aardige poes ook is ze erg zorgzaam  Al kan ze soms wat kil over komen bedoeld ze het goed, toen ze jong was hoorde ze graag verhalen over vroegere med-cats en is er ook al vroeg op uit gegaan om veel over kruiden en healen te leren, veder is ze wat ouder dus heeft ze veel katten kennis en ze weet dan ook wie ze kan vertrouwen en wie niet, ze is helemaal aan haar clan toe ze zal alles doen om haar clan te beschermen of te helpen, veder is zr vaak te vinden in het bos dieren bestuderen of voor newe sorten planten ontdenken, als ze in het kamp is helpt ze vaak elders of qeeuns, ook is ze helemaal gek van kittens ze is ook vaak te vinden in de nersury met kittens spelen of ze dingen over kruiden leren, veder is ze erg opzich zelf en is vaak het kamp uit, als er veel katten in de buurt zijn raakt ze vaak weneuwatig en raakt snel prikkelbaar.

-----------------------------------------------------------------------------------
Skills:
Hunting:****
Fighting: ***
Climbing:***
swimming**
Running: ****
social:**
------------------------------------------------------------------------
Me

Name: San(ne)
rpg ervaaring: Ongeveer een half jaar
motievatie: Nou val gelijk met de deur in huis xD ik heb al een tijdje veel inspiratie met future en haar met een high rank zou nog beter zijn naturrlijk ik zit erg vaan op warrio cats en ben er ook erg actief op ^^ schadowclan is  een van mijn fav clan en ik zou er graag een actieve cat hebben en ik zou graag een hoge rank willen bespelen  en vooral med-cat ^^Wink
Profiel bekijken
Silvercrystal
Medicine Cat

Real Name : Eva
Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Beschrijving Kracht: lucht

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks ShadowClan - Aanmelden   di aug 11, 2015 6:18 pm

Zebrafur Deputy? Is wel zusje van Softstar XD

General:
Name: Zebrafur
Former names: Zebrakit, Zebrapaw
future names: Zebrastar?
Bloodline: 100% ShadowClan
Rank: deputy
former ranks: Kitten, Apprentice, warrior
Future ranks: Med. Cat apprentice?, Med. cat?, Leader?, elder?
Power: elemental - water

Family:
parents: Wispervoice x Swallowtail
sister: Softclaw/star
brothers: Willow and Tiger
Other family: unknown

Clan:
Clan: ShadowClan
Leader: Softstar?
Deputy: Zebrafur?
medicine cat: Futuresight?
medicine cat apprentice: /

Inside:
Zebrafur is een vrolijke, vriendelijke poes die erg loyaal is aan de clan. Ze heeft zo haar trots, maar zal wel gewoon aardig zijn. Ze is fel en dapper en rent niet weg voor een gevecht als ze de kans krijgt. Ze is pittig, maar wel graag bij haar familie. Ze geeft veel om haar sibs en beschermt ze met haar leven.

outside:
Zebra is een witte poes met zwarte strepen, vandaar de naam Zebra. Ze heeft geelachtige ogen en is klein en slank. Ze ziet er trots uit en ondanks dat ze slank is zie je duidelijk dat ze gespierd is. Verder is ze gewoon een langharige poes.

About me:
Name: Eva
Online known as: Chocoeefje
nicknames: eef, Ev
other rpgs: Wolf Story and warrior cats nl
rpg time: een jaar
motivation: pffff, in het kort
-ShadowClan is awesome
-deputies zijn awesome
-Zebra is gwn awesome als deputy XD

voorbeeldpost :3:

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks ShadowClan - Aanmelden