IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

High Ranks RiverClan - Aanmelden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nightpaw
Administrator

Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 15

Character
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

BerichtOnderwerp: High Ranks RiverClan - Aanmelden   ma mei 11, 2015 8:03 pm

Hey Gast!

We zoeken nog High Ranks voor #RiverClan. Er is nog geen deadline.

Dit zijn de rangen die openstaan:

*Deputy
*Med. Cat
*Eventueel Med. Cat Apprentice.

Wat moet je erin zetten?
*Een uitgebreide karakterkaart
*Een voorbeeldpostje
*Wat info over jezelf
*Motivatie

De keuze wordt uitgebreid overlegt met het hele team.

Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://futurecats.actieforum.com
Flowerbee
Deputy

Real Name : Little secret »
Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Kracht: Elemental
Beschrijving Kracht: Earth. »

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks RiverClan - Aanmelden   zo mei 24, 2015 12:34 pm

❥ FLOWERBEE

❥ General

Name: Flowerbee
Future Names: None
Prefix: Ze was in een clan oorlog geboren en haar ouders wilde niet dat alles slecht was. Flowerkit was bovendien een geweldig vrolijke kitten.
Suffix: Bij... je denkt: ze is een bezige bij. Maar ze wacht en luistert. Soms is ze uren lang stil gewoon met de ogen gesloten zonder een woord te zeggen. Het is eerder dat bijen honing verzamelen, altijd in dienst van hun "clan"

Clan: RiverClan
Rank: Med. Cat?? Deputy??
Future Rank: Elder or StarClan member.

Mum: Honeyfeather
Dad: Whistlesound
Sister: Lightningflash
Other: In StarClan
Partner: None
Kittens: None

❥ Personal

Keywords: Kalm - Geen emoties - Wacht af - Droog - (Als het er op aan komt) Vriendelijk
Flowerbee. Een enorm vrolijke poes met een geweldig vriendelijk karakter. *buzzersound*
Ze toont helemaal geen gevoelens en is meestal koud en hard. Maar niet kil, niet eng. Het geeft je eerder een soort vertrouwen en toch ook weer niet. Flower zit niet zo moeilijk in elkaar al lijkt dat wel zo. Ze is goed in het volgen van bevelen en geeft er ook wel graag.

❥ Looks

Build: Je denkt: Slank, maar alweer heb je het fout. Ze is een breed gebouwde poes. Dit komt omdat ze het element Aarde beheerst.
Eyes: Blauw. (Er zijn zoveel verschillende tinten blauw, cyaan blauw, ijsblauw, donkerblauw blablabla. Geloof me, zij heeft gewoon blauwe ogen.) :3
Fur: Halflang - Racoon achtig: wit, crème, lichtbruin en donkerbruin.
Nose and Pawpads: Roos

❥ Power

Power: Elemental
Kind: Aarde
Yes': Ze kan voelen wanneer er iemand aankomt en ze kan iemand makkelijk verplaatsen en dingen breken en bouwen.
No's: Ze is daardoor heel niet erg snel en ze is soms ook wel ruw.

❥ Posts

Omdat ik mij niet wil focussen op 1 bepaalde "hoge rang" zal ik een post maken over Deputy & Med. Cat. Ik heb wel een voorkeur voor Deputy, maar het zou al awesome zijn als Med. Cat. :3

Med. Cat:

Deputy:

❥ Me & Motivation

Name: Lilith
RPG: Ik RPG nu al zo'n 4 jaar. Ik ben op WC bekend als Dauntrose, Stormbreathe en Flowerkit.
Nu ben ik daar wat minder actief op omdat ik mijn inspiratie wat verloren ben. Dit is niet voor altijd, ik kom sowieso terug. Op TMR ben ik bekend als Arne, Rebecca en Aurora. Daar ben ik ook Administrator (met Rebecca).
Motivation: Ik vind katten gewoon zó awesome om te spelen. Ik eis meestal nooit een grote rang voor mezelf op (zoals op TMR), omdat ik vrij onzeker daar over ben en ik wil ook graag andere mensen de kans geven <3 Nu dat ik me hier op heb aangemeld is het ook de bedoeling om deze leuke RPG actief te maken. Ik vind de krachten echt graaf, ook omdat ik een beetje verslaafd ben aan Avatar >3 Ik hou het graag gezellig en dus geef ik iedereen een kans. Ik vind Flowerbee alleen heel leuk om te bespelen en dus heb ik gezegd: "waarom ook niet?" Deputy heeft mijn voorkeur omdat Flower er beter bij past, maar Med. Cat zou ook leuk zijn. Daarom zijn jullie helemaal vrij om te kiezen Very Happy

-ik weet het, ik kan geen Motivations schrijven haha-

Laatst aangepast door Flowerbee op ma mei 25, 2015 12:13 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijken
Spiritpaw
Medicine Cat Apprentice

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 24-05-15

Character
Beschrijving Kracht: Het kunnen gebruiken van water op een positieve manier. Door bijvoorbeeld een kat die in het water is gevallen te laten drijven. Daarbij kan ze het ook op licht verdedigende manier gebruiken, door een straal water op iemand af te sturen.

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks RiverClan - Aanmelden   zo mei 24, 2015 3:08 pm

GENERAL

Name: Spiritpaw
Future Names: Spiritheart(?), Spiritgaze(?), Spiritflower(?)
Prefix: Spirit, omdat ze van haar geboorte af aan, een sterke geest heeft die haar leidt. Daarbij heeft ze ook een enorme levenskracht.
Suffix: Is nog onbekend, het ligt er aan wat er gebeurd in de RPG

Clan: Riverclan
Rank: Medicine Cat Apprentice
Future Ranks: Medicine Cat, Elder(?), Starclan Member

Mom: Stripefeather † (NPC)
Dad: Tigerfur † (NPC)
Siblings: Graypaw † (NPC)
Partner: Let's love the whole clan!
Kittens: No, but the young ones can Always come for a story or two.

Personal

Keywords: Zorgzaam, Wijs, Pittig, Vriendelijk, Duidelijk, Kalm en Liefdevol
Description: Er zit geen greintje kwaad in deze jonge kattin. Ze is erg zorgzaam naar anderen toe waardoor ze later een goede Medicine Cat zal zijn. Ze bied iedereen altijd een luisterend oor, en ze heeft een groot hart. Geduld is bij haar ook een belangrijk begrip. Ze zal nooit iemand wegsturen als hij of zij haar hulp nodig heeft, en neemt de tijd die nodig is. Liefdevol is ze zeker en ze sluit de kittens en andere katten van haar clan altijd nauw in haar hart. Duidelijk is ze met de regels die dienen te worden opgevoerd in bijvoorbeeld de den, zodat niemand de verkeerde kruiden krijgt. Ze heeft een pittig randje, waardoor ze sterk kan overkomen en kan zo nu en dan al wijze uitspraken doen. Ze is niet snel onrustig, en kan vele dingen al kalm afhandelen. Toch moet de kattin niet onderschat worden als ze midden in een gevecht beland, ze kent toch nog wel een paar trucjes.

Looks

Build: Slank maar toch stevig op haar poten
Pawpads: Donkergrijs, naar zwart neigend
Nose: Donkergrijs/Zwart
Fur: Zwart maar hoe langer het wordt, hoe grijzer
Eyes: Geel

Power

Power: Elemental
Kind: Water
Possibilities: Water gebruiken op een verdedigende manier. Ze kan dus een kleine stroom tegen iemand gebruiken, ook kan ze iemand laten drijven en naar de kant toe helpen met haar kracht, zodat ze iemand kan beschermen tegen verdrinking.
Impossibilities: Sterke dingen zoals vloedgolven oproepen.

Spiritpaw rekte zich langzaam, gapend uit voordat ze opstond. Haar gele ogen stonden helder in haar gezichtje terwijl ze zachtjes zuchtte. De medicine cat was nog in diepe slaap, dus besloot ze zelf maar wat voorbereidingen te treffen, voordat de dag begon. Het dauw dat hier en daar zichtbaar werd maakte haar pootkussentjes langzaam vochtig. Ze tilde haar grijze poten daarom hoog op. Haar oortjes bewoog ze even rustig naar achteren toe terwijl ze plaats nam bij de prooistapel. Ze pakte er een armzalig muisje vanaf die ze langzaam begon op te eten, maar snel genoeg om te zorgen dat alle voorbereidingen klaar waren voordat de eerste katten met klachten zouden komen. Ze trippelde, nu wat opgewekter, weer terug naar de den en begon de kruiden te controleren. Hier en daar lagen er wat oude bladeren tussen die ze voorzichtig oppakte en even weg legde, deze konden ze namelijk niet meer gebruiken. Ze draaide haar kopje om en keek naar de ingang, zodra een donkere schim verscheen. Langzaam maakte ze haar weg naar de ingang om daar begroet te worden door de leider van de clan. Ze knikte vriendelijk naar de andere kat voordat ze ging zitten en haar staart om haar poten vouwde. "Goedemorgen," Wenste ze stilletjes de andere kat toe, voordat ze haar oortjes rustig bewoog. De aangename stilte en rust die in het kamp heerste was iets wat haar gerust stelde. Vandaag zou vast een mooie dag worden.

Motivation

Ik RPG al jaren en een van mijn favoriete RPG's zijn toch wel de Warrior Cats. Ik werd erg naar dit toegetrokken door het nieuwe idee en het lijkt mij geweldig om een van de Medicine Cat Apprentices te kunnen spelen. Ik vind deze taak dan ook erg bij het karakter passen van Spiritpaw en hoop daardoor dat ik op deze taak kans maak. Ik ben bar slecht in motivaties schrijven behalve dan dat ik vaak online kom en karakters goed actief kan houden. Dus er is nauwelijks kans dat dit karakter zal verstoffen. Ik heb in ieder geval genoeg inspiratie voor Spiritpaw.

Me

Ik ben een schoolgaand meisje, en doe volgend jaar examen in Havo. Daardoor kan het wel zijn dat ik tijdens toetsweken en examens wat minder online ben, maar dat wordt van te voren gemeld. Verder is er niet echt veel bijzonders over mijzelf te vertellen behalve dan dat ik van schrijven houdt, en graag op de knoppen kom met lange posts. Wat is er dan beter dan een hoge rang waarbij veel gepost word, ik weet uit ervaring met andere forums, dat deze rangen actief dienen te zijn, omdat er anders verhaallijnen vastlopen. Graag zou ik hieraan mee willen helpen.
Groetjes,
Beamy/LightLight
(Beide zijn nicknames)

Laatst aangepast door Spiritpaw op do jun 18, 2015 6:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Nightpaw
Administrator

Real Name : Izza
Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 06-05-15
Leeftijd : 15

Character
Kracht: Extreme
Beschrijving Kracht: Verhoogde vaardigheden lenigheid & snelheid

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks RiverClan - Aanmelden   do jun 18, 2015 5:09 pm

@Flowerbee: Gefeliciteerd! We hebben je geplaatst als Deputy!
@Spiritpaw: Ook jij krijgt je rang! RC heeft een Medicine Cat Apprentice!

Flowerbee
Deputy

Real Name : Little secret »
Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-05-15

Character
Beschrijving Kracht: Earth. »

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks RiverClan - Aanmelden   do jun 25, 2015 6:04 pm

Tnx xx

Medicine Cat Apprentice

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 24-05-15

Character
Beschrijving Kracht: Het kunnen gebruiken van water op een positieve manier. Door bijvoorbeeld een kat die in het water is gevallen te laten drijven. Daarbij kan ze het ook op licht verdedigende manier gebruiken, door een straal water op iemand af te sturen.

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks RiverClan - Aanmelden   do jun 25, 2015 6:06 pm

Nog bedankt!
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: High Ranks RiverClan - Aanmelden   

High Ranks RiverClan - Aanmelden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Future Warriors :: Important :: Annoucement Board-
Ga naar: